نیما سلطانی، مدیر مارکتینگ عطاویچ در گفتگو با پایگاه خبری صنایع غذایی "فودنا" اعلام کرد که با 23 سال تجربه در زمینه فعالیت، عطاویچ هماکنون به عنوان یک لژیونر در صنعت غذایی ایران فعالیت میکند.
رستورانهای زنجیرهای عطاویچ با حاضری 54 شعبه در ایران، 23 شعبه در ترکیه و 5 شعبه در آلمان، یکی از لژیونرهای صنعت رستوران داری ایرانی در کشورهای خارجی است.
سلطانی گفت: عطاویچ با ارائه پشتیبانی مدیریتی و بازاریابی، تضمین کرده است که هرگونه سرمایهگذاری با برند عطاویچ به فروش 100 درصد و ریسک صفر خواهد رسید.
او افزود: که این شرکت آماده به افزایش نمایندگیها در ایران و خارج از آن است و تا انجام کارها از راهاندازی تا فروش در نمایندگیها، بهطور کامل مسئولیت میپذیرد.
افتتاح شعبه در آلمان از ایران
سلطانی به سرمایهگذاران علاقهمند به درآمد ارزی ایجاد فرصت کرد که با حضور در مجموعه عطاویچ، میتوانند شعب خود را در آلمان افتتاح کنند. این امکان وجود دارد که بدون حضور فیزیکی در آلمان، سرمایهگذاری و مالکیت شعبهها را برعهده گیرند و با مدیریت شخصی، از درآمد ارزی این شعبهها بهرهمند شوند. این سرمایهگذاری نیز تحت تضمین مجموعه عطاویچ قرار دارد.
ایران گوشت تامین کننده همبرگر های عطاویچ با استاندارد بالا
کارخانه ایران گوشت به عنوان تامینکننده اصلی محصولات استراتژیک همبرگرهای عطاویچ معرفی شده است که با نظارت و پشتیبانی تخصصی، کیفیت و هماهنگی کمی و کیفی محصولات در عطاویچ را تضمین میکند. همبرگرهای ایران گوشت با بهرهگیری از گوشتهای تازه و رسپیهای بروز، طعم مخصوص و بینظیری را در ساندویچهای عطاویچ ایجاد میکنند.
سلطانی در این گفتگو با خبرنگار فودنا اظهار کرد که چشمانداز عطاویچ در سال 1403 از دیدگاه اقتصاد سبز و مسئولیت اجتماعی، بر دو اصل تمرکز دارد: توسعه اقتصاد بر پایه رونق گردشگری و اقتصاد سبز با محوریت بازیافت پسماندها به منظور کاهش دورریزها؛ افزایش نقش اجتماعی شرکت در حمایت از کودکان کار و خیریهها.
این اظهارات نشاندهنده تصمیم عطاویچ به جلب همکاریها و فرصتهای سرمایهگذاری در داخل و خارج از ایران با تاکید بر توسعه پایدار و اجتماعی مسئولانه میباشد