چهارشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۸۸ / ۰۹:۳۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۱۹۹۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
محصولات جدید کشت و صنعت گرگان

اولین تولید کننده سبزیجات ومیوه های تازه فریز شده در ایران " شهره"

به گزارش خبرگزاری فودنا شرکت کشت وصنعت گرگان که با برند شهره محصولات خود را عرضه می کند هم اکنون به لیست محصولات سابق خود سبزیجات ومیوه های تازه فریز شده (نخودفرنگی،باقلاسبز،ذرت شیرین،لوبیا سبز،مخلوط سبزی) را نیز افزوده است .

 توجه :

کلیه مواد غذایی فریز شده در کارخانه صنایع تبدیلی گلستان از جمله این محصول با روشها و تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده به طوریکه پس از برداشت محصول از مزرعه بلافاصله عملیات شستشو و ضد عفونی محصول بدون دخالت دست صورت می گیرد و عملیات فریز کردن توسط سیستم IQF یا همان انجماد سریع دانه به دانه در زمان بسیار کوتاه و در درمای زیر 30- درجه سانتیگراد صورت می گیرد لذا شما مصرف کننده محترم می توانید اطمینان داشته باشید که محصولات فریز شده بدون هیچگونه مواد افزودنی و با حفظ ارزش غذایی خود به صورت فریز در دسترس شما قرار دارند.

از عمده تولیدات این شرکت:

1.رب گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف.

2.انواع کنسروهای غیر گوشتی : کنسروذرت شیرین،کنسرومخلوط سبزیجات، خوراک بادمجان ، خوراک لوبیا سبز ،کنسرولوبیا سبز ، نخود فرنگی ، خوراک لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی،کنسرو باقلا سبز،کنسرو اسفناج با پیاز،کنسرو آلو اسفناج با سویا ، کنسرو عدسی ،خوراک لوبیا چیتی با قارچ خوراک کدو.

3.انواع مرباها: مربای هویج ، مارمالاد توت فرنگی و ....

4.انواع شورها وترشیها .

5. انواع سبزیجات ومیوه های  تازه فریز شده ازجمله لوبیا سبز فریز شده ، نخودفرنگی فریز شده، ذرت شیرین فریز شده ،لوبیا سبز فریز شده ،مخلوط سبزی فریز شده به روش انجماد IQF

تلفن دفتر مرکزی : 88944089

تلفن فروش:6621637-6621634(0171)           تلفن انتقادات وپیشنهادات: 6625638(0171)

پست الکترونیکی: info@gorganfood.com 

وب سایت:            www.gorganfood.com

 

 

(چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸) ۰۹:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها