چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۱۱۸۶۹۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

علت توزیع نشدن مرغ و گوشت منجمد در خوزستان/ شهرداری‌ها هیچ نقشی در تنظیم بازار ندارند

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: وضعیت ذخایر مرغ و گوشت منجمد استان به میزانی نیست که بتوانیم توزیع داشته باشیم.

حمید بدوی در نشست کارگروه تنظیم بازار خوزستان که امروز ۲۲ آذرماه در محل استانداری برگزار شد، در خصوص توزیع گوشت و مرغ منجمد در خوزستان اظهار کرد: واردات گوشت و مرغ منجمد، ذخایر را به حدی نرسانده است که بتوانیم این محصولات را توزیع کنیم.
وی افزود: پیگیری‌های مختلفی انجام شده اما گشایشی اتفاق نیفتاده است تا بتوانیم ذخایر را به میزانی برسانیم تا توزیع داشته باشیم.
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: برای مهار قیمت مرغ باید قیمت گوشت را مهار کرد زیرا وقتی مردم نمی‌توانند گوشت خریداری کنند به سراغ مرغ می‌آیند و از این رو قیمت افزایش می‌یابد.
علی محمد رحمانی قائم مقام سازمان صمت خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری‌ها هیچ نقشی در تنظیم بازار خوزستان و اهواز ندارند و باید این مساله اصلاح شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود ۳۰ بازارچه در اهواز وجود دارد که فقط برای فروش پوشاک و دیگر اقلام است اما مواد غذایی به ویژه اقلام تنظیم بازاری در این بازارچه‌ها به فروش نمی‌رسد.
قائم مقام سازمان صمت خوزستان گفت: برای توزیع بسیاری از اقلام مثل مرغ و گوشت به بازارچه‌ها و مکان‌های فیزیکی در شهر نیاز داریم اما محلی برای عرضه نیست.
رحمانی ادامه داد: در اهواز نیاز به بازارچه‌هایی داریم که بتوانیم از طریق آن‌ها اقلام تنظیم بازاری را عرضه کنیم اما شهرداری هیچ نقشی در تنظیم بازار ندارد.

(چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲) ۱۷:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها