چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۱۶۹۷۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره پسته پربار تر از همیشه/ سفرای خارجی در دامغان هستند

تا ساعاتی دیگر دهمین جشنواره ملی پسته ایران - دامغان در حالی در دانشگاه دامغان برگزار می‌شود که معاونان وزیر و سفرای چند کشور خارجی مهمان ویژه این مراسم خواهند بود.

دهمین جشنواره ملی پسته ایران - دامغان از امروز کار خود را از دانشگاه دامغان آغاز می‌کند. این جشنواره برنامه‌های جانبی نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگاه ادوات کشاورزی اشاره کرد که سه روز قبل در سالن مدیریت بحران شهرداری دامغان آغاز به کار کرده است.
 
جشنواره ملی پسته ساعت ۹:۳۰ امروز در حالی آغاز می‌شود که سفیر کوبا و چند معاون وزیر، مدیرعاملان و معاونان بانک‌های عامل کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور دارند و به نظر می‌رسد جشنواره امسال پربار تر از سال‌های قبل نیز باشد چرا که به وضوح در کیفیت مهمانان و همچنین برنامه‌ها، دقت نظر شده است.
 
دبیر جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جشنواره پسته دامغان امروز چهارشنبه با سخنرانی نماینده دامغان در مجلس و سپس استاندار سمنان و پس از آن رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، گفت: این جشنواره پنجشنبه و جمعه نیز ادامه خواهد داشت.
 
رضا زارع زاده با بیان اینکه سخنرانی سفیر کوبا در ایران و رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور در زمره مهمترین سخنرانی‌های امروز در کنار معاون باغبانی وزارت جهاد است، بیان داشت: تلاش شده به لحاظ علمی سطح جشنواره امسال ارتقای بهتری پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش‌های جشنواره پسته دامغان، همایش سرمایه گذاری است، افزود: این همایش روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن الغدیر دامغان برگزار می‌شود همچنین این جشنواره مهمانان و سفرای خارجی نیز خواهد داشت.
 
دبیر جشنواره پسته دامغان همچنین به برگزاری رویدادهای جنبی دیگر هم اشاره کرد و بیان داشت: سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی نیز به مدت سه شب میزبان برنامه‌های مفرح این جشنواره برای عموم است.
 
به گزارش مهر، جام چهار جانبه کشتی آزاد نیز با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان، مازندران و… در قالب این جشنواره در حال برگزاری است و این نشان می‌دهد که برنامه ریزان فکر همه جای کار را کرده‌اند تا یک رویداد نسبتاً جامع را طراحی و اجرا کنند.
(چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲) ۰۹:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها