سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۱:۲۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۱۱۶۹۳۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس شیرینی و شکلات
درگذشت بنیان‌گذار ایران شکلات:

اکبر شانه زن به سن ۶۸ سالگی درگذشت + اطلاعیه مراسم

شادروان اکبر شانه زن بنیان‌گذار ایران شکلات (برند چیچک) که از دوران نوجوانی در زمینه تولید شکلات و شیرینی‌جات فعالیت می‌کرد، در سن ۶۸ سالگی دارفانی را وداع گفت.

با درگذشت آقای اکبر شانه زن، بنیان‌گذار و صاحب شرکت ایران شکلات (چیچک)، صنعت تولید شکلات در کشور یکی از مهمترین شخصیت‌های خود را از دست داد.

او در سال ۱۳۵۶ فعالیت‌های خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ شرکت ایران شکلات (چیچک) را تأسیس کرد. این شرکت به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای صنایع غذایی کشور تبدیل شد. هدف اصلی این شرکت، تولید محصولات با کیفیت برتر و با در نظر گرفتن ذائقه‌های ایرانی بوده است.

 

در طی دهه‌ها فعالیت، آقای شانه زن افتخارات و جوایز بسیاری را به دست آورد و به یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های تجارت و کارآفرینی کشور شناخته می‌شود

 

با درگذشت آقای اکبر شانه زن، صنعت شکلات‌سازی ایران یکی از کارآفرینان مطرح خود را از دست داده و او به عنوان یکی از چهره‌های برجسته تجارت و کارآفرینی در کشور به یاد مانده است.

 

اکبر شانه زن (بنیانگذار شرکت ایران شکلات با برند چیچک)

 

مجموعه خبری فودنا با تأسف عمیق، درگذشت آقای اکبر شانه زن، بنیان‌گذار شرکت ایران شکلات (چیچک)، را به خانواده صنایع غذایی، بازماندگان و مجموعه ایران شکلات تسلیت عرض می‌نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲) ۰۱:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها