سه شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۴۱۷۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس سرویس عمومی

مجوز تولید و صادرات حلزون صادر شود

کاربران خبرگزاری فارس درخواست کردند که از تولید و صادرات حلزون د رکشور حمایت شود.

کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان « مجوز تولید و صادرات حلزون صادر شود» درخواست پیگیری کردند.  
آنها نوشتند: از تمامی مسئولین مربوطه تقاضا می‌شود که در روند ارائه مجوز‌های تولید حلزون از سازمان جهاد کشاورزی و همچنین برای صادرات آن به بازار‌های جهانی، هرچه سریع‌تر اقدام کنند و از هزاران پرورش دهنده و شاغلان در این حوزه حمایت‌های مربوطه را به عمل آورند تا از این فرصت تجارت جهانی استفاده شود و درآمد به خانوار‌های ایرانی جاری شود.
به گزارش فارس؛‌بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس حلزون جزو حیوانات و در زیربخش امور دام وزارت جهاد کشاورزی مدیریت می‌شود و خبرگزاری فارس در روزهای آتی گزارشی در این زمینه منتشر خواهد کرد.
خبرگزاری فارس پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من را در دستور کار دارد و از مسوولان خواستار توضیح خواهد شد، کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاء به  1000 و بالاتر پیگیری‌های مختلفی در این باره می‌کند.  
(سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۸:۰۱
علی اصغر عبدالهیان
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
0
0

سلام مگر رهبر امسال را سال تولید نام گذاری نکردند پس چرا شما مسئولین از شعار رهبری حمایت نمیکنید صادرات حلزون خدا میدونه چقدر لرز وارد کشور میکنه امروز ایران در خال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان حلزون در جهان است لا اقل به حرف رهبری توجه کنید

Reza
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ Iran
4
0
0

لطفاً صادرات حلزون بصورت ویژه پیگیری واقدام شود باتشکر از پیشنهاد زیبای شما

حسین
۱۴۰۲/۰۶/۱۰
5
0
0

سلام به شما عزیزان و مسؤلان محترم مربوطه خواهشمندم برای صادرات حلزون پیگیری ویژه انجام دهید خیلی از ما با هزار امید وارد این کار شدیم و متاسفانه با مشکل فروش محصول مواجه شدیم و در تنگنا قرار گرفتیم برای رضای خدا کاری کنید چشم هزاران نفر به شماست با تشکر.

مجید
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
0
0
0

با سلام خدمت مسئولین عزیز توی این اوضاع اقتصادی کشور، یکی از بهترین کارهای اقتصادی، هم برای تولید کننده و هم برای کشور ،همین صادرات حلزونه که متاسفانه تاکنون حمایت نشده ومجوز لازمو نگرفته. وقتی در کشورهای اطراف خودمون منجمله امارات ،بهترین مشتری رو داره چرا معطل هستیم با تشکر


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها