سه شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۱۵:۱۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۱۱۰۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
کیفیت را با نامبروان تجربه کنید

کیفیت برتر با محصولات" آرایاراما "

به گزارش خبرگزاری صنایع غذایی ایران فودنا شرکت آریاراما به عنوان یکی از واحدهای بزرگ تولیدکننده محصولاتی نظیر (پودر آب پنیر،پنیر،شیرخشک،پودر خامه و...) با نام تجاری "نامبروان number one "موفق به تولید محصولاتی با استانداردهای ملی و بین المللی گردیده است .

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات مدرن و تمام اتوماتیک ساخت کشورهای آلمان و دانمارک و نیز در اختیار گرفتن دانش فنی متخصصین امر و با هدف استقرار کامل سیستم های مدیریت کیفیت و HACCP موفق به تولید محصولاتی مطابق با ساتانداردهای ملی و بین المللی گردیده است .

کیفیت برتر این محصولات در تمام زمینه ها ،امکان رقابت این محصول را با محصول را با محصولات مشابه خارجی،در داخل و خارج کشور فراهم می نماید .

با توجه به کلیه کنترل های بهداشتی لازم در این محصولات ،استفاده از آنها در تمام فرآورده هایی که امکان انجام فرآیند پاستوریزاسیون در آنها وجود ندارد مانند: انواع کرمهای خوراکی،بیسکویت کرم دار،شکلات،اسنک،چیپس و... مطلوب می باشد .

محصولات این شرکت شامل شیرخشک پرچرب, شیر خشک اسکیم و پودر پنیر است. این شرکت در سال 2007 وارد عرصه ی تولید شده و میزان تولید  سالانه 15000 تن می باشد.

تلفن :  2-3343050-0251

ایمیل:  Info@Aryarama.com

آدرس سایت : www.aryarama.com

(سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۵:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها