یکشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۴:۰۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۱۰۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

27 کارخانه شالیکوبی مدرن در سطح شهرستان بابل فعال است

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت:27 کارخانه شالیکوبی مدرن در سطح شهرستان بابل فعال است

به گزارش موج از بابل، عباس خجسته ظهر امروز در بازدید از کارخانه شالیکوبی و بسته بندی مواد غذایی مدرن مهدی عبادی در مرکز ترویج خدمات جهاد کشاورزی بیشه شمالی اظهار داشت،به منظور نظارت در عملکرد و کیفیت بالا و ارائه خدمات دهی هرچه بهتر به قشرکشاورز این بازدید ها صورت می گیرد.
وی بیان داشت: این شالیکوبی با در اختیار داشتن دستگاه های مدرن سالیانه به ظرفیت 4 هزار تن برنج سفید و در سالن بسته بندی به طور سالیانه با ظرفیت 11 هزار تن از انواع بسته بندی که شامل 8 هزار تن بسته بندی برنج در وزن های متفاوت ، 2 هزار تن بسته بندی آرد برنج، و همچنین ظرفیت پاک کردن و بسته بندی هزار تن حبوبات را خواهد داشت.
خجسته تصریح کرد: در محوطه این کارخانه یک دستگاه باسکول 60 تنی بین المللی الکترونیک جهت خدمات دهی هر چه بهتر به تولید کنندگان برنج و... از سوی مدیر عامل این شالیکوبی نصب گردیده است.
مدیر عامل کارخانه شالیکوبی و بسته بندی مدرن نیز اظهار داشت،مساحت این کارخانه حدود 2 هزار متر مربع می باشد که 830 متر مربع آن به سالن شالیکوبی و 630 متر مربع بهسالن بسته بندی اختصاص یافته است.
مهدی عبادی افزود: برای احداث این کارخانه در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ 300 میلیون تومان ازطریق دریافت تسهیلات بانکی و مابقی از هزینه شخصی تامین شده است و برای 20 نفر هم شغل ایجاد شده است.
وی با ابراز رضایت مندی از مسئولین جهاد کشاورزی که وی را در جهت احداث کارخانه شالیکوبی و بسته بندی مدرن یاری نموده اند بیان داشت،مهم ترین مشکل کارخانه های شالیکوبی مدرن اعتبارات سرمایه در گردش است که با رفع آن کارخانه ها خدمات مطلوب تری به کشاورزان ارائه خواهند داد.

(یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۸) ۱۴:۰۰
نجاتی
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ Iran
0
0
0

باسلام من به راهنمای برای ایجاد یک کارخانه شالیکبی هستم درخوزستان


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها