یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۴:۲۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۰۹۶۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برپایی نمایشگاه غذاهای محلی و صنایع دستی در خنج

برپایی نمایشگاه غذاهای محلی و صنایع دستی در خنج، کوهنوردی در خنج و ... از جمله خبرهای کوتاه استان فارس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خنج، به‌ مناسبت هفته سلامت، نمایشگاهی از انواع غذاهای محلی و صنایع دستی توسط رابطان بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج در تالار شهر شهرستان خنج گشایش یافت.
مریم فاضلی مدیر این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 75گونه غذای محلی و سنتی شامل انواع نان‌های محلی از جمله نان نازک، تافتون، تنوک، نان شیرین، توه‌ریز، انواع شیرینی‌ها از جمله حلوا کنجدی، حلوا شکری، حلوا خرمایی، حلوا برنجی، زنجبیلی، آویشنی و انواع پشمک محلی و صنایع‌دستی در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.
این نمایشگاه در طول هفته سلامت عصرها از ساعت 16تا 21 آماده بازدید علاقمندان است.

*کوهنوردی در خنج
کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج و جمعی از پرسنل بیمارستان نبی‌اکرم خنج و تعدادی از پرسنل مراکز درمانی این شهرستان به‌ مناسبت هفته سلامت در برنامه کوهنوردی عمومی شرکت کردند.
این گروه 75 نفره امروز توانستند به ارتفاعات کوه قلاتویه در شمال شهر خنج صعود کنند و پرچم جمهوری اسلامی را بر قله این کوه به ‌اهتزاز در آورند.

*تجلیل از خبرنگار خبرگزاری فارس در خنج
عصر دیروز به ‌مناسبت بزرگداشت هفته سلامت علی نصری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، حسین قهرمانی رئیس بیمارستان نبی‌اکرم خنج به‌همراه تنی چند از مسئولان دوایر مختلف شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و مسئولان مراکز بهداشت و درمان در سطح شهرستان با مراجعه به دفتر خبرگزاری فارس در خنج و طی نشستی از تلاش‌های خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار و رویدادهای بهداشت و درمان شهرستان خنج با اهدای لوح تقدیر به خبرنگار فارس قدردانی کردند.

*بارندگی در خنج
بارندگی که از بعد از ظهر دیروز در خنج همراه با رعد و برق آغاز شده تاکنون به‌صورت پراکنده ادامه دارد.
بنابه گفته عبدالرحمن سلمانی نماینده هواشناسی در ایستگاه باران‌سنجی خنج در 24 ساعت گذشته 10 میلی‌متر و در فروردین ماه، 49 میلی‌متر باران باریده است.
جمع کل بارندگی در خنج در سال زراعی جاری به 139میلی‌متر رسیده است.

(یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸) ۱۴:۲۰
امراله مهماندوست
۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
0

1- حرف اینجانب از کودکی این بوده است که مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نا


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها