دوشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۳:۰۵
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۱۰۹۳۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
اولین صادرکننده خرمای پیارم به جهان

"بازرگانی علی اصغر شهبا " با برند مریم فروت

به گزارش خبرگزاری فودنا شرکت بازرگانی علی اصغر شهبا اولین صادرکننده خرمای مریمی (پیارم) به جهان می باشد که محصول خود را با نام تجاری مریم فروت عرضه می نماید .

بازرگانی علی اصغر شهبا شرکت مریم فروت در 25 سال پیش کار صادرات خود را با میوه  و تره بار آغاز کرد و در زمینه کالاهایدیگر نیز شروع به صادرات نمود و هم اکنون رشته تخصصی خود را در رابطه با خرما متمرکز کرده و انواع خرما را به اکثر کشورهای جهان از جمله آلمان ،مالزی ، هند، روسیه،بنگلادش ،تایوان ،کانادا،آفریقای جنوبی ،امارات متحده عربی و استرالیا صادر مینماید .

خرمای مریمی (پیارم) در سرتاسر جهان به نام این شرکت شناخته می شود به این دلیل که برای اولین بار توسط این شرکت به جهان صادر گردید .

خرمای مریمی علاوه بر اینکه در بسته بندی فله 6 کیلویی و... صادر می گردد در بسته بندی های کوچک 400 گرمی،380 گرمی ،420 گرمی و 350 گرمی بطور ساده و مخلوط مغز نیز صادر می شود و در زمینه خرماهای دیگر مانند مضافتی ،بیزو ،فرکون ،زاهدی ،ربی ،کبکاب  و شاهانی در صادرات آن فعال می باشد،صدور انواع خرما بستگی به تقاضای مشتری در کشورهای مختلف دارد که از چه نوع و همچنین چه شکل بسته بندی درخواست نماید .

جهت هرگونه سفارش یا سوال با شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید :

034542214650 ، 88890512 ،09122764945 و 09131451224 

ایمیل شرکت : maryamfruit@yahoo.com

(دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۸) ۱۳:۰۵
Barham company
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ Iraq
0
0
0

سعر جملە قیمت چند در عیراق


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها