سه شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۴:۲۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۰۹۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

موسسه مطالعاتی جامعه نگر "واحد تحقیقات بازار "

به گزارش خبرگزاری فودنا موسسه مطالعاتی جامعه نگر با آگاهی از کمبود جدی تحقیقات بازاریابی در سطح کشور، بخش تحقیقات بازاریابی خود را با بکارگیری کارشناسان خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگیر بازار ایران از سال 78 راه اندازی نموده است .

این موسسه با فعالیتی مستمر و همچنین گسترش امکانات و تجهیزات ، طیف وسیعی از گروه های کالایی را تحت پوشش داشته و تحقیقات بازاریابی را به دو شیوه کلی تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی در هر یک از این گروههای کالایی در قالب تحقیقات دوره ای و موردی انجام میدهد.

مجموعه بازار سنجی های انجام شده در این گروههای کالایی به سبب نوع نگرش علمی و سرعت و دقت بسیار مناسب انجام آنها ، مورد استقبال اکثریت قابل توجهی از تولید کنندگان تراز اول کشور قرار گرفته و حتی توفیق همکاری با برخی شرکتها و کمپانیهای برون مرزی نیز نصیب این موسسه گردیده است.

نام شرکت های صنایع غذایی که جهت شناخت بهتر بازار با این موسسه در حال همکاری هستند :

کاله، فریکو، مهرام،یک و یک ،روغن نباتی جهان،پگاه،بهروز،چای عقاب ، آفرید بوشهر ، فرآورد، روغن نباتی قو ،بن ساله،چای عقاب، پارس کادوس ، روغن نباتی لادن ،سیکارو ، شیرآوران ، روغن نباتی نرگس شیراز، مهنام، رامک ،قدس خراسان ،گلستان و...

جهت کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه فعالیت این موسسه و شرکتهای داخلی و خارجی مرتبط با آنان به سایت شرکت جامعه نگر مراجعه نمایید .

سایت ها : www.jmeehnegar.com , www.jmr.ir

ایمیل : info@jameehnegar.com

تلفن : 88663346  و 88792644

(سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸) ۱۴:۲۹
بهنام نادری
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ Iran
0
0
0

ضمن اعلام آمادگی شرکت زرین دانش استان اردبیل با آن شرکت محترم مدارک لازم و نامه اعلام آمادگی و رزومه فعالیتها ایمیل شده است. با تشکر بهنام نادری مدیر عامل شرکت


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها