چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۵:۱۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۰۸۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
وزارت بازرگانی اعلام کرد:

قیمت سیب و پرتقال تا پایان فروردین ثابت می ماند

مدیر تنظیم بازار میوه وزارت بازرگانی اعلام کرد: قیمت پرتقال و سیب به ترتیب به ازای هر کیلو 6500 و 7500 ریال تا پایان فروردین ماه تغییری نخواهد داشت و ثابت باقی می ماند

 جواد پورآقایی اردکانی با بیان اینکه تمام زیر مجموعه های تنظیم بازار میوه همچون شبکه توزیع، حمل و نقل، مراکز ذخیره سازی میوه برای ثابت نگاه داشتن قیمت سیب و پرتقال بسیج شده اند، گفت: قیمت این دو کالا شب عید تا پایان فروردین ماه ثابت خواهد ماند.
مدیر تنظیم بازار میوه وزارت بازرگانی افزود: خوشبختانه وضعیت بازار به نحوی است که قیمتهای درج شده بر روی کالاها بیانگر رقابتی بودن بازار است و مقصود وزارت بازرگانی تاکنون در کنترل قیمت میوه شب عید حاصل شده است، به این معنا که با کمترین هزینه وضعیت تنظیم بازار ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تامین میوه نوروز از اول اسفندماه شروع و از 20 اسفند با اعلام قیمت وارد فاز جدید خود شده است، اظهار داشت: وزارت بازرگانی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا قیمتهای اعلام شده تا پایان فروردین ماه سال آینده ثابت بماند.
پورآقایی تصریح کرد: طرح تنظیم بازار میوه از شهریور ماه سال جاری با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کلید خورده است، در این راستا با اتحادیه باغداران مازندران و سایر تولیدکنندگان سیب و پرتقال و با همکاری سازمان بازرگانی استانها قصد داریم تا نیاز پایان سال مردم تامین شود.
وی افزود: براین اساس پرتقال و سیب درجه یک و ممتاز به ترتیب کیلویی 6 هزار و 500 و 7هزار و 500 ریال در حال عرضه است. در این راستا، 50 هزار تن پرتقال و 30 هزار تن سیب توسط مباشرین تامین تهیه شده و در اختیار مباشرین توزیع قرار گرفته است./

ایسکانیوز

(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۷) ۱۵:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها