چهارشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۱:۰۰
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۱۰۸۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کارخانه کنسروسازی دکتر جهانگیر تولیدکننده

انواع کنسرو ماهی "شیله"

به گزارش خبرگزاری فودنا، مجتمع صنایع غذایی شرکت مه دریای خلیج ، عمل آوری و بسته بندی انواع ماهی و میگو و تولید انواع کنسرو ماهی را انجام داده و محصولات خود را با نام تجاری شیله در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

مجتمع صنایع غذایی شرکت مه دریای خلیج و شیله جهانگیردر سال 1380 و درمنطقه پسابندر چابهار که یکی از قطب های صیادی ایران بوده و دارای مزایای مهمی ازجمله دسترسی به منابع آبزیان تازه و صید روز و نزدیکی به مزارع پرورش میگو می باشد تاسیس گردید .

این مجتمع شامل یک واحد فرآوری و بسته بندی آبزیان و یک کارخانه کنسرو ماهی بوده که براساس اخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده و توانایی تولید انواع محصولات تازه و منجمد از ماهی و میگو و همچنین کنسرو ماهی را دارا می باشد .

محصولات این شرکت بدون مواد نگهدارنده و تولید شده از ماهی تازه  دارای نشان استاندارد و سرشار از امگا 3 با 2 سال تاریخ مصرف می باشد و با برند تون جنوب شیله در روغن در بازار موجود می باشد .

شایان ذکر است آبزیان به دلیل داشتن مواد غذای مورد نیازبدن انسان ،دارا بودن بعضی ترکیبات خاص مانند چربی های امگا 3 و نداشتن مواد مضر در سبد غذایی هر فرد اهمیت به سزایی دارند .

شماره تلفن های دفتر تهران  : 66592621و 09123357089

ایمیل : SHILEHJAHANGIR@GMAIL.COM

(چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸) ۱۱:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها