سه شنبه / ۴ فروردین ۱۳۸۸ / ۲۱:۱۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۰۸۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

"شیارماکارون "تولید کننده انواع ماکارونى در طعمها و فرمهاى گوناگون

به گزارش خبرگزاری فودنا شرکت شیار ماکارون تولید کننده انواع ماکارونى در طعم ها و فرمهاى گوناگون می باشد و محصولات شیار ماکارون بدلیل کیفیت ممتاز خود جایگاه خاصى را در بازارهاى جهانى بدست آورده اند.

کارخانه تولیدى شیار ماکارون، با استفاده از تجربه طولانى تولید ماکارونى و با بهره گیرى از دانش نوین مواد غذایى و برخوردارى از مدرنترین تجهیزات تولید ماکارونى رشته اى‌، ورمیشل و فرم، یکى از مجهزترین مراکز تولید ماکارونى در ایران و خاورمیانه و تنها مرکز مجهز و مدرن تولید ماکارونى در شمالغرب ایران محسوب مى شود.
بدلیل استقبال گسترده مردم از محصولات متنوع شیار ماکارون، ما مصمم شدیم که ظرفیت تولید خود را با احداث یک کارخانه دیگر، توسعه دهیم. در حال حاضر هر دو کارخانه شماره 1و شماره2 شیار ماکارون، تحت نظارت دقیق واحد کنترل کیفى و با برنامه ریزى براى توسعه فرم ها، اشکال و طعمهاى دیگرى از ماکارونى هستیم.

 شرک شیارماکارون به عنوان واحد نمونه صادرات سال براى 3 سال متوالى انتخاب گردیدیه و در سالهاى79و 80 به عنوان واحد نمونه استاندارد و کیفیت شناخته شدهاست بنابراین با تلاش وقفه ناپذیرى براى حفظ کیفیت و ارتقاء سیستمهاى کنترل کیفى خود تلاش مى کنند.

انواع محصولات شیارماکارون در 5 گروه اصلی در سایت شرکت قابل رویت می باشد :

وب: www.shiyarmacaron.com

پست الکترونیکى: info@shiyarmacaron.com

تلفن: 8-2510755 (0411)
تلفکس: 2510155 (0411)

(سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۸) ۲۱:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها