سه شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۳:۵۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۱۰۷۹۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

احداث بزرگترین مجموعه گاوداری صنعتی در استان خوزستان

عملیات احداث بزرگترین مجتمع پرورش گاوی شیری در استان خوزستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد

 به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کشاورزی و دامپرروی مهندس سجادی ، معاون امور دام و زراعت جهاد کشاورزی، دهقان، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، جانکی فرماندار باغملک ، موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نیز تعدادی از مدیران و رؤسای ادارات شهرستان باغملک و کارشناسان مربوطه و نیز مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره شرکت دامپروری خوزستان حضور داشتند ابتدا مهندس ابوعلی مدیرعامل شرکت دامپروری خوزستان در خصوص مشخصات و ویژگیهای این طرح توضیحاتی ارائه نمود. وی درخصوص طرح مذکور گفت: پیرو توافق انجام شده فی‌مابین استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با بنیاد مستضعفان، شرکت عمران و مسکن خوزستان به نمایندگی از طرف سازمان کشاورزی و دامپروری متولی سرمایه‌گذاری در این بخش گردید. در این راستا طرح‌های برزگ گاوداری شیری، گاومیشداری، تولید علوفه و احداث باغ‌های میوه در دستور کار قرار گرفته که به همت مسئولین بنیاد و حمایتهای بی‌دریغ استانداری محترم و مجموعه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عملیات اجرایی اولین پروژه در این بخش به میمنت این ایام مبارک آغاز خواهد شد.
مهندس ابوعلی همچنین درباره اهداف کیفی طرح رایجاد اشتغال و به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه دامپروری، ایجاد الگوهای نوین دامپروری پرورش گاو اصیل در استان و نیز اعمال برنامه‌های صحیح مدیریتی، بهداشتی، تغذیه‌ای و اصلاح نژادی بخشی از اهداف اجرای این طرح می باشد.
وی در ادامه افزود: احداث گاوداری شیری 2500 رأسی مولد با ظرفیت کل گله 5000 رأس
سالانه 30000تن شیر، 1065 رأس گوساله نر و 1050 رأس گوساله ماده، 8500 تن کود کمپوست و اشتغال‌زایی مستقیم: 118 نفراند مشخصات اجرایی این طرح می باشد.
در پایان این مراسم مهندس اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم نتایج بازدیدهای خود از برخی واحدهای گاوداری بنیاد را بسیار مطلوب و مفید ارزیابی و عملکرد آنها را رضایت بخش خواند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری موج

(سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷) ۱۳:۵۱
امیر ارفع
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
0

🗣قابل توجه کلیه واحدهای دامداری و دامپروران مرغداریهای تخمگذار وواحدهای تولیدوفروش کودوکارخانهای خوراک دام طیور. ماشین سازی ارفع ، تراکتور (فرگوسن)را جهت کار در دامپروری تبدیل به لودر نموده است. این تراک لودر به راحتی با بار بدون لغزیدن لاستیک از سیلو خارج میشود .ظرفیت حمل بار باکت این دستگاه(1تن)ارتفاع دکلاین دستگاه👈��(۴/۱۰ متر)فرمان این دستگاه کاملا هیدرولیک و با قدرت مانور بالا جهتبارگیری می باشد.ساخت شاسی و اکسل این دستگاه نیز به عهده ی ماشین سازی ارفع میباشد. این دستگاه دارای دودنده جلو


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها