دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۴:۳۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۰۷۸۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

قیمت مرغ در بازار تبریز کاهش می‌یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان ‌شرقی گفت: قیمت مرغ در بازار تبریز با تدابیر اتخاذ شده کاهش می‌یابد

سلمان شفاعت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: کاهش یک‌ باره قیمت مرغ در دو ماه گذشته سبب شده تا جوجه‌ریزی کاهش یابد این کاهش جوجه‌ریزی با افزایش میزان تقاضا در روزهای پایانی سال موجب افزایش قیمت مرغ در تبریز شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان جوجه‌ریزی بالا رفته و به اندازه کافی نیز در انبارها ذخیره مرغ داریم امیدواریم با آغاز فروش مرغ در تعاونی‌ها و نمایشگاه بهاره قیمت‌ها کاهش یابد.
شفاعت در ادامه اظهار داشت: افزایش 500 هزار قطعه‌ای جوجه‌ریزی در اوایل فروردین امسال نسبت به دی ماه امسال خبر از افزایش بیش از اندازه تولید مرغ در سه ماه اول سال آینده را می‌دهد که باید برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص فروش و عرضه آن داشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه وضعیت بازار فروش مرغ امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت فاحشی دارد، افزود: شروع فروش مرغ منجمد از طریق تعاونی‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تاثیر مثبتی بر بازار مرغ خواهد گذاشت.
وی همچنین در خصوص گوشت قرمز نیز گفت: 500 تن ذخیره گوشت قرمز در انبارهای آذربایجان ‌شرقی داریم.
شفاعت ادامه داد: در حال حاضر قیمت بهترین گوشت قرمز در بازار تبریز 70 هزار ریال است در حالی که قیمت متعادل نیز 45 هزار تا 65 هزار ریال است.
قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته با افزایش 10 درصدی به قیمت 24 هزار و 500 ریال رسیده بود که به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی قرار است در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تبریز به قیمت 22 هزار ریال عرضه شود.

(دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۷) ۱۴:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها