چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۴:۳۰
سرویس : فن آوری اطلاعات
کد خبر : ۱۰۷۵۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فن آوری اطلاعات
محلی بیاندیش جهانی بفروش

دایرکتوری تخصصی و بین المللی کشاورزی،دامپروری و صنایع غذایی

به گزارش خبرگزاری فودنا با وجود قریب به یک میلیون صفحه وب در شبکه گسترده جهانی با ثبت محصولات و خدمات خود در دایرکتوری تخصصی www.iranagribiz.com موتورهای جستجو قادر به شناسایی محصولات و یا وب سایت شما در رده های اول خواهد بود .

 آگروفودکس نمایشگاه دائمی و بین المللی کشاورزی دامپروری مواد غذائی و صنایع وابسته ایران با یک سرمایه گذاری عظیم ، پیشتاز تجارت آنلاین برای خرید و فروش ، تبلیغات و اطلاع رسانی در بخشهای کشاورزی ، دامپروری ، صنایع و مواد غذایی و صنایع وابسته می باشد .

نمایشگاه آگروفودکس افتخار دارد برای اولین بار با ایجاد یک نمایشگاه تخصصی و بین المللی اینترنتی و ارتباط با سایتهای مشابه خارجی این امکان را بوجود آورد که شرکتها ، کارخانجات و ... بتوانند از این سایت برای توسعه بازار، افزایش در آمد و ارتقاء دانش فنی کارشناسان فعال در بخش های یاد شده ، استفاده نمایند .             

 عضویت در نمایشگاه بین المللی آگروفودکس رایگان می باشد و برای ثبت وب سایت و تبلیغات خود ، با صرف فقط 60 ثانیه ، فرم عضویت را تکمیل و به عضویت سایت درآیید . برای ایجاد غرفه اینترنی در این نمایشگاه ، فرم اعضای ممتاز ایران اگری بیز را تکمیل نمائید .

نمایشگاه بین المللی آگروفودکس بستر ایده آلی را برای پیدا کردن فرصتهای تجاری با ارزش و ایجاد ارتباط بین صاحبان و مصرف کنندگان کالا و خدمات ایجاد کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران اگری بیز مراجعه نمایید .

تلفن : 44604794-021

www.iranagribiz.com

 

(چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷) ۱۴:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها