شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۰:۳۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۰۷۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
به زودی از نادر

نوشابه های بدون گاز بر پایه طعم دهنده های گیاهی

به گزارش خبرگزاری فودنا شرکت کشت و صنعت نادر با بهره گیری از تکنولوژی ، دانش و فن آوری روز دنیا و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و همچنین بهره گیری از تخصص کارشناسان زبده ، به زودی نوشابه های بدون گاز بر پایه طعم دهنده های گیاهی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد .

به منظور تحقیق ، فناوری و بروز رسانی تکنولوژی ، همچنین تولید محصولات جدید واحد تحقیق و توسعه ، این شرکت در سال 1378 شروع بکار نموده و هر ساله چندین طرح و برنامه پژوهشی و کاربردی را در دستور کار خود قرار می‏دهد.

انواع خطوط تولید :
گلاب
عرقیات
شربت
آبلیمو
آب مقطر
نوشابه‏های طبیعی بدون گاز (به زودی )
افشره (به زودی )

شرکت کشت و صنعت نادر دارای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 می باشد که گواهینامه خود را در تیرماه 1382 اخذ نموده است و نیز سیستم مدیریت Moody International Certification تیر ماه 1379 از موسسه کیفیت این شرکت از ویرایش 1994 به 2000 تغییر یافته است و کلیه بند های استاندارد به طور موثر اجرا می گردد واحد تضمین کیفیت متشکل از افراد سازمان می باشد که وظیفه حفظ و نگهداری سیستم را به عهده دارند . این شرکت دارنده اولین گواهینامه ایزو 9001 در صنعت تولید گلاب و عرقیات و اسانسهای گیاهی در ایران می باشد . همچنین واحد کالیبراسیون این شرکت در بین تعداد زیادی از دارندگان گواهینامه ایزو برتر شناخته شده است .

تلفن : 7297291 – 0511

ایمیل :Customer@nader.co.ir

آدرس سایت: www.nader.co.ir

(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷) ۱۰:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها