پنج شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ / ۱۲:۴۰
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۰۷۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

محصولات آبمیوه و کنسانتره" توحید شاهرود "با برند شاهگل

به گزارش فودنا شرکت کنسانتره میوه و تولید انواع آبمیوه توحید شاهرود در کنار تولید انواع میوه اقدام به تولید نوشابه های گازدار میوه در طعم های مختلف مطابق با استاندارد نموده و با برند شاهگل به بازار عرضه نموده است و در آینده نزدیک آبمیوه های این شرکت در بسته بندی قوطی و تتراپک به بازار عرضه خواهد شد .

محور اصلی فعالیت این کارخانه تولید کنسانتره(آبمیوه تغلیظ شده) انواع میوه میباشد که بطور خاص خط تولید جهت تولید کنسانتره انگور , سیب , آلبالو , زرد آلو طراحی ونصب گردیده و سالانه توانایی تولید پانزده هزار تن انواع کنسانتره را دارا میباشد.  

کنسانتره انگور : تهیه شده از انگور سفید(عسگری.لعل.فخری و غیره) با تکنولوژی روز وبدون مواد افزودنی

کنسانتره سیب :تهیه شده از سیب زرد محصول باغات میوه سمیرم. دماوند . مشهد و.... ا

کنسانتره آلبالو :  تهیه شده از آلبالو تازه باغات مشهد و اصفهان و شاهرود وبسطام و.....

ماشین آلات نصب شده در خط تولید ساخت شرکتهای تاوالزی ایتالیا(دریافت آلبالو وزردآلو) فلات وگ آلمان( بلت پرس ودریافت سیب) شفاف سازی (TMCI ایتالیا)  بسته بندی اسپتیک (ELPO ایتالیا ) وسایر ماشین آلات از جمله دستگاه تغلیظ ,پاستوریزاتور ,ایستگاه  CIP و غیره  ساخت شرکت یونیپکتین سوئیس میباشد و کار نصب و راه اندازی ماشین آلات نیز توسط شرکت یونیپکتین انجام شده است.

از اهداف مهم شرکت دستیابی به بازار جهانی کنسانتره و صادرات محصول تولیدی میباشد که با توجه به بروز بودن تکنولوژی تولید و استفاده از نیروی متخصص در پروسه تولید هدفی قابل دسترسی میباشد به گونه ای که  اولین تولیدات این شرکت روانه بازار مصرف آسیای میانه گردیده و به زودی به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

تلفن:2- 3318451-0273

ایمیل : info@shahgol.com 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.shagol.com مراجعه نمایید.

(پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۷) ۱۲:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها