چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۰۶۴۷۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

فرصت حضور در بازارهای بین‌المللی برای فعالان صنعت گیاهان دارویی فراهم شد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه در کشور امارات، در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؛ مهلت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا پایان آبان ماه است.

نمایشگاه امسال با رویکرد مواد طبیعی و ارگانیک برگزار شده است. بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان توسعه تجارت، نیمی از هزینه نمایشگاه پس از بازگشت به صورت یارانه به شرکت‌های حاضر در این رخداد پرداخت خواهد شد.
نمایشگاه بین المللی محصولات ارگانیک با برگزاری ۱۸ دوره در سالی‌های اخیر بستر بسیار مناسبی را برای حضور متولیان و شرکت‌های توانمند حوزه فراهم کرده است.
شرکت‌های فناور می‌توانند با گردهمایی در این رویداد، به نمایش آخرین توانمندی‌های خود در حوزه محصولات ارگانیک بپردازند.
با توجه به اهمیت بازارهای منطقه ای و توانمندی ایران در توسعه محصولات ارگانیک، حضور در اینگونه رخدادهای بین‌المللی می‌تواند فرصت ایجاد تعامل و مشارکت با شرکت‌های فعال را فراهم کرده و به سیاستگذاری صحیح در راستای بومی‌سازی علوم و فنون و آینده نگاری توسعه صادرات محصولات ارگانیک کمک ویژه‌ای کند.
 
آشنایی با سطح کیفی و تکنولوژی محصولات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و شناسایی جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات و ماشین آلات فرآوری و فراهم کردن شرایط انتقال تکنولوژی به داخل کشور، برخی دیگر از مزایای شرکت در نمایشگاههای بین‌المللی است.
 
در کشور ما در یک دهه اخیر صدها شرکت خلاق و دانش‌بنیان در این حوزه، متولد شده‌اند که از توانمندی و محصولات و خدمات نوآورانه بسیار خوبی برخوردار هستند.
چنین رویدادهایی فرصتی است تا این شرکت‌ها، جامعه هدف مشتریان خود را گسترش دهند و افق‌های صادراتی جدیدی برای محصولات ایران‌ساخت حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایرانی، تعریف کنند.
غرفه‌های پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به متراژهای ۹ و ۱۲ متر تعریف شده است. با توجه به همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه اکسپو، امکان بازدید از هر دو رویداد وجود دارد.
انواع دمنوش‌ها، عرقیجات، گیاهان دارویی، دمنوش‌های گیاهی دارویی و دیگر محصولات گیاهی و طبیعی، بخشی از کالاهایی هستند که در این رخداد تجاری، امکان حضور دارند. بدون شک شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان باید سهم بیشتری برای توسعه بازاریابی محصولات خود قائل شوند تا بتوانند با تکیه بر صادرات، مسیر رشد و توسعه سازمانی را بپیمایند.
به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‎ مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس chtm.isti.ir مراجعه کنند.


(چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰) ۱۱:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها