یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۸۷ / ۲۳:۵۰
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۱۰۶۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

"شرکت فرآوری بسته بندی انجیر فارس"

به گزارش فودنا، شرکت "فرآوری بسته بندی انجیر فارس" تولید ، فرآوری ، خرید و فروش ، صادرات و بسته بندی انجیر مرطوب ، خشک را انجام داده و تا هم اکنون 9 محصول از انجیر را در اختیار مشتریان قرار داده است .

محصولات این شرکت عبارتند از :

انجیر خشک، انجیر مرطوب، مسقطی انجیر،کلوچه انجیر،انجیر سیاه،پودر انجیر،خمیر انجیر،انجیر صنعتی،شربت انجیر

شرکت فرآوری بسته بندی انجیر فارس ما برآن است که فرآورده‌ها ومحصولات خود را با بهترین کیفیت، سالم ترین  وضعیت و برخوردار از تمام ارزش‌های غذایی تهیه کند .

بهترین راه شیوه استفاده از انجیر ، مصرف فرآوری انجیر می‌باشد چون آسان مصرف می شود و دارای تمامی خواص انجیر نیز می‌باشد وبه لحاظ ، کنترل  پخت و بسته بندی ، کاملاً بهداشتی می‌باشد .
انجیر در میان مـیوه ها از جـایگاه والایـی برخوردار است ,این میوه نرم , شیرین وگوشتی باعث بهبود سلامتی می شود, سرزمین بومی انجیر ، خاورمیانه است ,اما از زمان‌های باستان به سرعت در حوزه مدیترانه گسترش یافت. انجیر چهار هزار سال پیش در زمین‌های وسیع کناررود نیل پرورش داده می شد.هزاران سال است که انجیر یکی از غذاهای اصلی حوزه مدیترانه بوده است. انجیر حاوی مقدار زیادی آب و مقداری پروتئین,چربی وهیدروکربنها می باشد. مهمترین قسمت آن شکر آ ن است که بـین 50 تا75 در صد محتوی آن را تشـکیل میدهد که برای افراد دیابتی بسیار مفید می‌باشد.

  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه هرکدام از محصولات این شرکت می توانید به سایت  www.farsfig.com رجوع نموده و  با پرکردن فرم ثبت سفارش، از طریق اینترنتی نیز محصول خود را خریداری کرده و یا با شماره تلفن زیر ارتباط برقرار نمایید .

    تلفن دفتر مرکزی : 4226999 0732

    ایمیل:  info@farsfig.com

(یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷) ۲۳:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها