یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ / ۱۶:۵۶
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۱۰۴۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

بزرگ‌ترین کارخانه بسته‌بندی حبوبات در مغان افتتاح شد

به میمنت دهه فجر با حضور استاندار اردبیل بزرگ‌ترین کارخانه بسته‌بندی حبوبات و مواد غذایی مغان در شهرستان بیله‌سوار افتتاح شد

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کارخانه که در زمینه بسته‌بندی حبوبات متنوع به ویژه عدس و نخود که از محصولات کشاورزی منطقه است، فعال بوده و سالانه بیش از هزار و 500 تن تولید کیفی را روانه بازار می‌کند.
مدیر جهاد کشاورز بیله‌سوار در مراسم افتتاح این پروژه با اعلام اینکه این شهرستان در تولید عدس رتبه دوم کشور را داراست، افزود: در حال حاضر بیش از 10 هزار تن عدس و 500 تن نیز نخود در این شهرستان تولید و روانه بازار می‌شود.
اسدالله محسن‌زاده با اشاره کارخانه بسته‌بندی مغان خاطرنشان کرد: این کارخانه با 350 میلیون تومان اعتبار که 130 میلیون تومان از محل بنگاه‌های زودبازده بوده است، به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز نخست ظرفیت اشتغالزایی 27 نفر را به صورت سه شیفته دارد.
وی با اشاره به ارزش افزوده محصولات تولید شده استان اردبیل در فرآوری مجدد خاطرنشان کرد: با افتتاح این کارخانه علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی محصول بومی منطقه به شکل سالم و بهداشتی بسته‌بندی شده و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
در کنار این واحد تولیدی استاندار اردبیل از واحد لبنی پاک‌ مغان در شهرک صنعتی بیله‌سوار بازدید کرد که این کارخانه با بیش از 500 میلیون تومان ظرف یک‌ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
این کارخانه با جمع‌آوری روزانه 110 تن شیر منطقه، در زمینه تولید شیر پاستورزه، ماست و کشک فعال است و زمینه اشتغال 12 نفر را فراهم می‌کند.
استاندار اردبیل در جریان بازدید از این واحد تولیدی بر ضرورت راه‌اندازی بخش تولید بستنی در منطقه تاکید کرد و گفت: بازار آذربایجان و حوزه قفقاز بهترین بازار برای صاردات بستنی است.
منصور حقیقت‌پور افزود: انتظار داریم که جوانان منطقه با رسیدن به نقطه خودباوری و خود اتکایی بتوانند وارد عرصه تولید و صادرات محصولات متنوع شوند.
همچنین با حضور استاندار اردبیل طرح آبرسانی و گازرسانی به شهر ک صنعتی بیله‌سوار با 270 میلیون تومان اعتبار که از محل مصوبات سفر رئیس‌ جمهور بود، راه‌اندازی شد.

(یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷) ۱۶:۵۶
ابراهیمی
۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
0
0

مدیر فروش اماده همکاری 09128892959 09143582646ض

اکبرلبراهیمی
۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
0

درخواست نمایندگی دارم برای تهران 09128892959

میلاد محمدیان
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ United States
0
0
0

سلام عرض خسته نباشید خدمت تمام پرسنل کارخانه و مدیریت درخواستم این ک پتانسیل اینکه قسمتی از حبوبات مورد ننیازکارخانه رو دارم از قبل عدس . نخود . لوبیا قرمز و چیتی (سفید). رو دارم ۰۹۱۷۴۳۷۷۴۱۵ ۰۹۰۴۵۸۸۶۹۸۰ محمدیان


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها