پنج شنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۰۴۴۸۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
بازار
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

زمانی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است،گفت: ۶۱ درصد از مطالبات گندمکاران در استان پرداخت شده است.

ولی الله زمانی به خرید گندم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.
وی با بیان اینکه خرید گندم در استان از اوایل تیرماه آغازشده است، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد مراکز خرید در است افزایش‌یافته است. 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان  گفت: طی سال جاری هر کیلوگرم گندم معمولی از کشاورزان استان با نرخ پنج هزار تومان به نرخ مصوب دولتی خریداری می‌شود که از این میزان یک هزار تومان تشویقی است.
زمانی با بیان اینکه بیش از ۶۱ درصد از مطالبات گندم کاران در استان پرداخت‌شده است، تاکید کرد بیش از ۲۹۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت‌شده و مابقی هم به‌زودی پرداخت خواهد شد. 
وی با بیان اینکه بیشترین خرید گندم در استان مربوط به شهرستان خدابنده است، ابراز داشت: امسال ۱۵۵ هزار تن گندم در استان تولید می‌شود و  در این میان تولید گندم در استان بیش از ۲۴ درصد کاهش یافته و به تبع خرید هم کاهش خواهد بافت. 
 
(پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها