سه شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۱۰۳۲۸۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نخستین کنفرانس ملی کشاورزی و امنیت غذایی در اراک به صورت مجازی

نخستین کنفرانس ملی کشاورزی و امنیت غذایی به صورت مجازی در شانزدهم شهریورماه 1400 به مدیریت پژوهشکده امنیت غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس، استادان و دانشگاهیان و همچنین مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی بخش کشاورزی ضمن ارائه‌ آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی با بررسی چالش‌های پیش رو، راهکار‌های توسعه‌ بخش کشاورزی را با تاکید بر امنیت غذایی و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.
گفتنی است برگزاری این کنفرانس با هدف ایجاد همگرایی در جامعه دانشگاهی و اجرایی به منظور بیان چالش‌های اصلی و طراحی سیاست‌های مناسب در حوزه امنیت غذایی خواهد بود.
الگوی کشت و امنیت غذایی، کارآفرینی و اشتغال پایدار و امنیت غذایی، بهره‌وری و امنیت غذایی، صنایع تبدیلی و امنیت غذایی، منابع طبیعی و امنیت غذایی، تجارت و بازاریابی محصولات کشاورزی و امنیت غذایی، مدیریت ریسک و امنیت غذایی، سرمایه‌گذاری و اعتبارات و امنیت غذایی، آموزش كشاورزی و امنیت غذایی، توسعه روستایی و امنیت غذایی، زنجیره عرضه و امنیت غذایی، بذر و جایگاه آن در امنیت غذایی، آب و تکنولوژی آبیاری نوین، محیط زیست و توسعه پایدار، کشاورزی پایدار با هدف تولید غذای سالم، آلودگی آب و خاک و سایر موضوعات مرتبط با کشاورزی و امنیت غذایی، از جمله مسائلی است که در کنفرانس ملی مجازی کشاورزی و امنیت غذایی مطرح خواهد شد.

 

علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم ملی می‌توانند به سایت کنفرانس به آدرس http://foodsecurity.iau-arak.ac.ir مراجعه نموده یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره  09216941737 تماس حاصل نمایند.
(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها