دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۸۷ / ۱۳:۳۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۱۰۲۷۱
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
از نخستین وارد کنندگان شیرینی و شکلات

"بازرگانی گلپایگانی" واردات و توزیع محصولات متنوع با کیفیت برتر

به گزارش فودنا شرکت بازرگانی گلپایگانی که از نخستین وارد کنندگان شیرینی و شکلات به کشور بوده اقدام به واردات و توزیع محصولات متنوع با کیفیت برتر و مطابق استانداردهای اروپایی و استاندارد ایران نموده است .

همگام با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید انواع محصولات شیرینی و شکلات در جهان و ورود محصولات مختلف با کیفیتهای گوناگون و عمدتا نا مناسب از مبادی غیر قانونی به کشور ، شرکت بازرگانی شاهرضایی گلپایگانی ضمن اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح اقدام به واردات و توزیع محصولات متنوع با کیفیت برتر و مطابق با  استانداردهای اروپایی و استاندارد ایران نموده است.

این شرکت از نخستین وارد کنندگان  شیرینی و شکلات به کشور بوده و به عنوان نماینده انحصاری کارخانجات Kent از زیر مجموعه های گروه Cadbury انگلیس ، Altunsa از زیر مجموعه های گروه Altunkaya و ءهسذهس که همگی از تولید کنندگان معتبر و مطرح کشور ترکیه میباشند ، در ایران فعالیت دارد. محصولات ارائه شده توسط این گروه دارای گواهینامه GMP بوده و شامل انواع آدامس ، شکلات ، ویفر ، پاستیل ، پودر نوشیدنی ، کافی میکس و ... می باشد .

هدف کلی این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت برتر و متناسب با ذائقه ایرانی ، حفظ سلامتی و نشاط مصرف کننده ایرانی می باشد.

تلفن : 88735788

آدرس سایت : www.shahrezaie.com
آدرس ایمیل : info@shahrezaie.com
(دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۷) ۱۳:۳۵
سید علیرضا پورمرعشی
۱۳۹۴/۰۵/۱۱ Iran
0
0
0

با سلام احتراما اینجانب مدیرعامل شرکت پرنیان پخش در اصفهان با دارا بودن امکانات بالقوه و نیز غرفه در سیتی سنتر اصفهان آمادگی خود را جهت همکاری اعلام میدارم. با تشکر 09133092562


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها