یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۱۰۲۳۱۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
بازار
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

۵ واحد فرآوری صنایع تبدیلی در زنجان به بهره برداری می رسد

تاراسی، رئیس جهاد کشاورزی زنجان گفت: طی سالجاری پنج واحد فرآوری صنایع تبدیلی در استان زنجان در بخش های مختلف سردخانه و بسته بندی به بهره برداری می رسد.

جواد تاراسی  بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی سال جاری توسعه صنایع تبدیلی از برنامه های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان است. 
وی اظهار کرد: استان زنجان در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از استانهای موفق کشور است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از محصولات کشاورزی استان زنجان فرآوری می شود، گفت: در استان ۱۸۰ واحد فرآوری محصولات کشاورزی مجوز فعالیت دارند. 
تاراسی با بیان اینکه طی سالجاری حدود چهار واحد فرآوری صنایع تبدیلی در استان زنجان در بخش های مختلف سردخانه و بسته بندی افتتاح می شوند، تاکید کرد: این تعداد با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که در اشتغال استان هم بسیار موثر خواهد بود. 
وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی برنامه ریزی لازم را دارد، ابراز داشت: طی سالجاری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی راکد و غیر فعال در استان شناسایی خواهند شد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: این استان استعداد توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را دارد و برای ورود سرمایه گذاران به این بخش حمایت لازم را خواهد داشت. 
تاراسی گفت: برخی از واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی در استان زنجان به علت مشکلات بانکی راکد شدند. 
 
(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۹:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها