دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۸۷ / ۱۱:۴۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۰۱۷۸
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

مراسم 30 سالگی میعاد بهانه‏ایی برای ارتباط بیشتر با مشتریان

در هفته اول دی ماه شرکت میعاد فرصتی یافت تا در یک مراسم باشکوه، ضمن اعلام 30 ساله شدن فعالیتهای تجاری و بازرگانی خود، عاملین فروش و مشتریان را در کنار مسؤولین و کارکنان شرکت گردهم‏آورد.

در این گردهمایی حامد صرافان مدیرداخلی شرکت میعاد، ضمن ابراز خرسندی، افزود جشن الماس بهانه‏ای شد تا میعاد بتواند با مشتریان خود بیش از پیش ارتباط صمیمی برقرارنماید. وی از تمامی مشتریان میعاد خواست که به این شرکت و برنامه‏های آن نگاه طولی داشته‏باشند نه عرضی.

در ادامه این مراسم، حسین صرافان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد رضا ارحام صدر هنرمند اصفهان تازه درگذشته، به فراز و نشیبهایی که میعاد همواره در طول 30 سال فعالیت خود با آنها روبرو بوده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت که همکاری وی با 3 نفر شریک کاریش به سال 1357 برمی‏گردد. سالی که آنها به کشور امارات متحده عربی سفرکرده و شرکت میعاد را در آنجا بنا نهادند. صرافان در ادامه سخنان خود، وحدت، همدلی و دوستی شرکایش را عامل اصلی موفقیت میعاد دانست.

در بخش پایانی این مراسم خانواده میعاد به‏منظور تقدیر از فعالیتهای سی ساله هیأت مدیره شرکت، 4 لوح سپاس را همراه با تابلو فرش نفیس به اعضای هیأت مدیره ؛ آقایان حسین و رسول صرافان، ‏اصغر هنری و محمدباقر آینه‏چی؛ اهدا نمودند و حسین صرافان به نمایدگی از اعضای هیأت مدیره شرکت ضمن تشکر، ابراز امیدواری کرد که نسل دومی‏های میعاد بتوانند تولد صد سالگی میعاد را در کنار جمع گسترده همکاران جشن بگیرند.

تلفن : 03119512727

ایمیل : info@miad.com

 

(دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷) ۱۱:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها