چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۸۷ / ۱۴:۵۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۱۰۰۹۱
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
چای با کیفیت برتر مطابق با ذائقه ی ایرانی

چای کاپیتان محصول گسترش بسته بندی دلفین

به گزارش خبرگزاری فودنا شرکت گسترش بسته بندی دلفین با هدف تولید بسته بندی محصولات چای با کیفیت برتر در جهت حفظ اعتماد مشتری که با ارزشترین سرمایه این شرکت طی سالها فعالیت در تهیه و بسته بندی چای بوده ، همواره اصل اساسی کیفیت را سرلوحه فعالیت بسته بندی چای با نشان کاپیتان Captain قرار داده است .

شرکت گسترش بسته بندی دلفین در راستای پیاده سازی اهداف کیفی خود، اقدام به تاسیس لابراتواری مجهز جهت برآوردن نیاز عمومی به محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین المللی نموده است که محصولات  وارداتی چای خود از مزارع چای در اسام و دارجلینگ واقع در کوهپایه های هیمالیا در کشور هندوستان و سیلان که دارای گواهینامه وضیعت (شرایط خوب تولید) یا   GMP می باشند را در مراحل مختلف تولید مورد کنترل کیفی شیمیائی، میکروبی و فیزیکی قرار داده که پس از تایید واحد کنترل کیفیت، در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان متعهد، تولید و بسته بندی نموده.

 چای کاپیتان Captain بدون هرگونه عطرافزودنی بطور طبیعی در بسته بندی های متنوع در اوزان  500-200گرمی که حاوی محصول چای سیاه باروتی ممتاز و چای شکسته زرین می باشد و چای کیسه ای 100عددی با لفافه کاغذی که موجب حفظ طعم و عطر وبهداشت کیسه چای می گردد تهیه و توزیع میشود.

تلفن : 22292466

فکس :22291565

آدرس سایت : www.CaptainTea.Ir 

ایمیل : dolphinpack@gmail.com

 

 


 

(چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷) ۱۴:۵۵
ناشناس
۱۳۹۱/۰۹/۱۳ Iran
5
0
0

عالی

ALI
۱۳۹۱/۰۹/۱۳
4
0
0

چای خوبیست در نمایشگاه خوردم و مزه داده است

حامد مرادی
۱۳۹۲/۱۲/۱۱ Iran
0
0
0

بهترین چای ایران است عالی بود

ابوالقاسم زارع پور
۱۳۹۴/۰۱/۲۱ Iran
0
0
0

باسلام. خسته نباشید سال نو به تمامی پرسنل زحمت کش چای دلفین تبریک وتهنیت باد .انشاالله که همچنان در پیشرفت کیفیت چایتان پیشتاز باشید متل همیشه باکیفیت و خوشمزه وهمچنین مناسب.خداییش آخر چایه.

سیدیوسف آلبوشوکه
۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
0
0

عالیه مزه خوبی دارد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها