شنبه / ۷ دی ۱۳۸۷ / ۱۰:۰۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۱۰۰۴۷
گزارشگر : ۱۰۱۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
نمایندگی ورنر فلایدر یا

گروه صنعتی صابر با خط جادویی انواع نان صنعتی

به گزارش خبرگزاری فودنا خط جادویی گروه صنعتی صابر نمایندگی شرکت ورنر فلایدر یک خط طراحی شده طبقه بندی شده است که با استاندارد های بهداشتی برای مصارف صنعتی و در عملیات تولید نان و تکه های خمیرزنی ،باگت و چیباتا استفاده می گردد .

شرکت ورنر فلایدر آماده برآورده ساختن نیازهای نانوایان در سراسر دنیا می باشد . از خصوصیات خط جادویی شرکت ونرفلایدرانعطاف پذیری تنوع محصولات با بازده و زمان بری بسیار کوتاه در تغییر نوع محصول است .

خط جادویی امکان قالب سازی برای خمیرهای نرم و خیلی خاص و CFSو چیباتا را دارد و دارای یک دستگاهبرای برشهای تصورنکردنی خمیر و یک جفت دستگاه برش برای برشهای نرم و باریک خمیر با بازده DY180  بدون اینکه فشاری به خمیر بیاورد یا اینکه باعث از بین رفتن خمیر شود . در این خط یک زنجیره کامل را از طریق یک پروسه ممتد طی می کند و طراحی کنترل طبقه ای آن ساده و با اطمینان قابل اجرا است . هر طبقه به آسانی قابل تمیز کردن و نگهداری است و غلتکهای آن دارای یک طراحی آزاد و قابل جابجایی و نگهداری است . سیستم مرطوب کننده در زمان نصب و راه اندازی طبق درخواست ؛نصب می گردد و همچنین خطوط می توانند به پنل های لمسی چندکاره مجهز کردند .

محصولات شرکت عبارتند از انواع  نان باگت ، انواع خمیر، پیتزا ،نان سنتی (ایتالیا،مکزیک،یونان،هند) و....

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل کرده و یا به سایت مراجعه نمایید .

تلفن تماس  73- 22379271

آدرس سایت : www.saber-ind-complex.com

ایمیل : info@saber-ind-complex.com       

 

(شنبه ۷ دی ۱۳۸۷) ۱۰:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها