اخلال بازار ارز بخش تولید را بلاتکیف کرده است

اخلال بازار ارز بخش تولید را بلاتکیف کرده است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اخلال ایجاد شده در بخش ارز حوزه تولید و خدمات را به حالت بلاتکلیف در آورده است؛ تاکنون توفیق نسبی را در تحقق شعار راهبردی سال جاری داشته‌ایم اما لازم است در 6 ماهه دوم سال تلاش‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه شتاب بیشتری بگیرد تا اهداف محوری حمایت از تولیدات داخلی محقق شود.

محمد‌کاظم انبارلویی گفت: درباره میزان موفقیت دستگاه‌های مختلف در جهت حمایت از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی گفت: چرخه تولید براساس زیر ساخت‌هایی که طی سال‌های گذشته در کشور ایجاد شد، می چرخد و تولیدات قابل توجهی را در کشور داریم؛ جمهوری اسلامی جزو 20 کشور مطرح جهان در عرصه اقتصادی است.

ضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اخلال ایجاد شده در بخش ارز حوزه تولید و خدمات را به حالت بلاتکلیف در آورده است که امیدواریم با ایجاد مرکز مبادلات ارز این بلاتکلیفی و اخلال از بین برود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با دسیسه و نیرنگ آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی در بخش اقتصادی مطرح کردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلفی با اعضای شرکت‌های دانش بنیان و همچنین در دیدار با اعضای هئیت دولت خطوط کلی اقتصاد مقاومتی را بیان کردند که امیدواریم دولت به رهنمودهای ایشان توجه کند.

انبارلویی افزود: دولت با همکاری سایر مسئولین  باید با ابزارها و راهبردهایی که در اختیار دارند تلاش کنند تا از این مرحله هم با موفقیت عبور کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: تاکنون توفیق نسبی را در تحقق شعار راهبردی سال داشته‌ایم اما لازم است در 6 ماهه دوم سال تلاش‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه شتاب بیشتری بگیرد تا اهداف محوری حمایت از تولیدات داخلی محقق شود.

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۰
باشگاه خبرنگاران جوان |
تعداد بازدید : ۸۸۳

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید