12 نوشیدنی که شما را سرحال می آورد

12 نوشیدنی که شما را سرحال می آورد
زمانی که چند برش لیمو ترش و چند پر از گیاهان معطر را برای ساعتی یا بیشتر در 1 لیوان آب بریزید و بگذارید برای ساعتی یا بیشتر بماند آب طعم فوق العاده ای پیدا می کند و از نوشیدن آن بسیار لذت خواهید برد .

با این نوشیدنی ها که شامل مخلوط میوه ها یا تغییر خلاقانه لیمونادهای سنتی می باشد سر حال شوید .
 
1 - شربتی خنک کنند
نعنای تازه و آبلیمو این معجون  معطر را سر حال می آورد . استفاده از لیمو و نعنا در ترکیب این نوشیدنی  باعث تازگی و طروات بخشی آن را افزایش می دهد . نعنا و لیمو را با مقداری آب گازدار مخلوط کنید .


2 - نوشیدنی هندوانه
 این نوشیدنی ترکیبی از پوره میوه با یخ و آب گازدار می باشد . برای خامه دار شدن آن یک قاشق پر ماست به نوشیدنی اضافه کنید و برای تزیین هم از تکه های میوه استفاده نمایید .
 
 
3 - معجون خنک کننده هندوانه
برای درست کردن این نوشیدنی هنودوانه مخلوط شده را با آب انگور سفید ،آبلیمو ، شکر ، نعنا و آب گازدار ترکیب نمایید  و یک نوشیدنی خوشمزه درست کنید .


4 - نوشیدنی خیار  
 برای مزه دار کردن و شیرین کردن آب از لیمو ، خیار و نعنای تازه استفاده نمایید و یک نوشیدنی خوشمزه و متفاوت تهیه کنید .


5 - نوشیدنی توت و انبه
ترکیب آب گازدار با طعم توت با میوه های تازه نوشیدنی شیرین و خنکی می شود که در ترکیبش از شکر استفاده نشده است .


6 - چای سبز هلو – نعنا
اضافه کردن نکتار هلو و نعنای تازه تغییری در طعم این چای کم شیرین ایجاد می کند .


7 - چای انبه نعنایی
این آیس تی با طعن انبه و نعنا را مقداری شیرین کنید .


8 - خنک کننده با طعم انواع توت

 این خنک کننده آکنده از توت فرنگی ، تمشک  و قره قاط ( تمشک آبی ) نوشیدنی خنک کننده بسیار مناسبی برای رفع عطش می باشد . برای کسب نتیجه بهتر با میوه های کاملاً یخ زده شروع کنید .


9 - آیس تی ( چای سرد ) با طعم توت فرنگی
می توانید به جای استفاده از توت فرنگی تازه از توت فرنگی های فریز شده برای این آیس تی  استفاده نمایید . حواستان باشد که از توت فرنگی های شیرین نشده استفاده نمایید .


10 - آب با طعم دلپذیر لیمو
زمانی که چند برش لیمو ترش و چند پر از گیاهان معطر را برای ساعتی یا بیشتر در 1 لیوان آب بریزید  و بگذارید برای ساعتی یا بیشتر بماند  آب طعم فوق العاده ای پیدا می کند و از نوشیدن آن بسیار لذت خواهید برد .  از اضافه کردن شکر به این نوشیدنی خوداری نمایید . این نوشیدنی برای رفع عطش بسیار مناسب می باشد .

11 - آیس تی نعنایی
با استفاده از این چای میوه ای با طعم پرتقال و لیمو به همراه نعنا  در تفریحات بیرونی از منزل تشنگی اعضای خانواده اتان را برطرف نمایید .


12 - چای تمشک داغ و ادویه دار
این نوشیدنی طعم بسیار خوبی دارد و رنگ قرمز یاقوتی آن بسیار چشم نواز است . تمشک های فریز شده ( در صورتی که فصل تمشک تازه تمام شده باشد و به تمشک تازه دسترسی نداشته باشید ) این امکان را فراهم می آورد تا در هر زمانی از سال از نوشیدن این چای عجیب لذت ببرید . با اضافه کردن تمشک به چایتان کمی از طعم های معمولی چون پرتقال و ادویه فاصله بگیرید .

۱۶ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۲۳
عمومی |
تعداد بازدید : ۴۵۱

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید